HTML

Fekete Virágok CCG

Először unaloműzésnek indult, aztán hát - miért is ne? -, gondoltam megosztom másokkal is ezt a blogot. Egy gyűjtögetős kártyajátékot alkotok, kártyákat fabrikálok össze, aztán előbb-utóbb a szabályok is formát öntenek, a folyamatba pedig ezennel (tatamm) beengedem a nagyérdeműt is. Szigorúan építő jellegű kritikákért, mivelhogy semmi profizmus nincs itt kérem, csak Paint Shop Pro, meg a netről leszedegetett képek.

Friss topikok

  • Gala: Ohó, mit találtam! :) Egy seiol Helena! :) Elvileg küldtem üzenetet, de ha jól látom, e-mailt küld... (2014.01.08. 16:30) Amazonok

Linkblog

Archívum

Bevezető gondolatok

2008.05.15. 22:44 Sixy

A játékkészítés nálam kiskori mánia. Több volt ez, mint hobbi, kicsit talán megszállott is voltam. Nagyszüleim pincéjéből mindig felloptam egyet a hatalmas barna csomagolópapírok közül és az egészet telerajzoltam... mezőkkel. Az első egy-két játék még egyszerű volt: a START-tól juss el a CÉL-ig, közben húzz egy halom szerencsekártyát és ölj meg lehetőség szerint néhány sárkányt, de méginkább dinoszauruszt. És persze te vagy Szuperegér, a főellenség pedig Kígyókirály, wow.

Aztán bonyolódtak a dolgok: jöttek a Varázsfegyveresek (unokatestvéremékkel lejátszott epizodikus fantasy sorozat, és azért annyi dramaturgiára nekünk is futotta, mint mondjuk a Power Rangersnek, kérem), akiknek egytől egyig volt varázsfegyverük és kivétel nélkül angol nevük volt. John-nak például kontaktlencséje volt, Stephen-nek szemüvege, Thomasnak pedig (ő volt a kedvencem) olyan varázskönyve, ami magába szippantott bármit (rakétát, varázslatot, gonoszságot), és aztán bármikor ki is eresztette azt. Idővel persze kifogytunk az angol nevekből, kínunkban már jött Jockey, Bobby és Samantha, de ez már a hanyatlás, az utolsó évadra elfogyott a lendület. Nem úgy a játékból, állati nagy játékteret lehetett bejárni, különféle szörnyeket elpusztítani az összegyűjtött varázsfegyverekkel (mindegyikhez másmilyenek kellettek), hogy aztán végül megküzdjünk a százegyfejű sárkánnyal. És becsszó, én mind a százegyet lerajzoltam a csomagolópapír közepébe.

Aztán később elért engem is (mint a legtöbb kisfiút) a HKK-láz, még a megjelenést követően. Rögtön fel is lelkesültem, A4-es papírok elő és vadul gyártottam a Darth Vadert (6/6-os mágikus-mágikus, (P), (5): Célpont lény vagy átáll a te őrposztodba vagy a gyűjtőbe kerül (ő választhat); idézet: "Vagy átáll vagy meghal, Felség"), sőt, még a plüssállataimból is készítettem egy egész ütős sorozatot.

A hibát ott követtem el, hogy beküldtem az elkészült lapokat a Beholdernek, aminek ők biztos kevésbé lelkesedtek, mint én, de mondjuk legalább visszaküldhették volna, nekem hiányoznak azért.

Ezt a kártyajátékot már azóta tervezgettem, mióta az első HKK-lapokat megrajzoltam, vonalzóval, rotringceruzával a nagyszüleim nappalijában, napokon át. Hogy majd amikor én készítem el a saját kártyajátékomat, és az emberek majd örvendeznek, játszanak, én meg persze hős leszek, legyőzöm a sárkányt, meg titkosügynök, feltaláló, író meg jedi. Hiába no, az ember fantáziája hamar szárnyrakap, ha a jövő tervezgetéséről van szó. Nekifutottam egyszer, akkor még rotringgal, nekifutottam kétszer, szintén rotringgal, ám az el is készült (még ma is megvan ám), meg nekifutottam háromszor is, számítógéppel bizony, órákig kerestem a laphátterekhez anyagot a Google-n, aztán eltelt jónéhány év, gimnázium, egyetem, és nekifutottam negyedszer. Nem azért, mert azt gondolom, hogy jól csinálom (igaz, szerintem pofásak) vagy mert hű de eredetinek gondolom a (szemmel láthatóan mindenfelől összelopkodott) formátumokat. Egyszerűen csak a szöszmötölés öröme miatt. Amiért az ember blogot is ír, meg fióknak rajzol (ugyan már, úgyis meg fogja egyszer mutatni másoknak). Alkot, vagy legalábbis úgy érzi, hogy alkot.

Másrészt meg ki tudja? talán hatvan év múlva ötödször is nekifutok. Persze, addigra már hősként, legyőzve a sárkányt, meg titkosügynök, feltaláló, író meg jedi.

(az első elkészített kártya ez volt)
(az eredeti mérethez jobb klikk és "kép megjelenítése")
 

Szólj hozzá!

Címkék: társasjáték kártyajáték fekete virágok

A bejegyzés trackback címe:

https://darkroses.blog.hu/api/trackback/id/tr30471775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása