HTML

Fekete Virágok CCG

Először unaloműzésnek indult, aztán hát - miért is ne? -, gondoltam megosztom másokkal is ezt a blogot. Egy gyűjtögetős kártyajátékot alkotok, kártyákat fabrikálok össze, aztán előbb-utóbb a szabályok is formát öntenek, a folyamatba pedig ezennel (tatamm) beengedem a nagyérdeműt is. Szigorúan építő jellegű kritikákért, mivelhogy semmi profizmus nincs itt kérem, csak Paint Shop Pro, meg a netről leszedegetett képek.

Friss topikok

  • Gala: Ohó, mit találtam! :) Egy seiol Helena! :) Elvileg küldtem üzenetet, de ha jól látom, e-mailt küld... (2014.01.08. 16:30) Amazonok

Linkblog

Archívum

Amazonok

2008.05.17. 11:22 Sixy

Mint szenvedélyes játékrajongó, természetesen én is kivettem részem a szerepjátékokból, élőben éppúgy, mint online. (És naná, nekem is voltak saját készítésű szerepjátékaim, füzetbe írva, rajzokkal, annak rendje és módja szerint. A plüssállatos még népszerű is volt.) Az online szerepjátékok közül pedig naná, hogy a Thrillion Kincseivel kezdtem, még az őskorban, a játék indulása után kicsivel, valami 12... regszámmal, Lastanda néven, de senkit ne tévesszen meg a divatáruházakat idéző név. Lastandát aztán megölte egy Lloth nevű boszorkány és ezzel beírtam nevem a TK történetébe, mint az első halott, képzelhetitek, mekkora megtiszteltetés ez. (Szegény játékosok nem is értették egyből, hogy ez most rögtönzött játék volt a fórumon, előre megbeszélt forgatókönyv vagy puszta sértődés...)

Lastandának azonban már ekkor élt a lánya, akit az amazonok fogadtak be maguk közé. Helena végül papnővé cseperedett és sokáig a Shayelle Amazonklán egyik meghatározó szereplője volt, először seiolként, aztán főpapnőként, majd az Amazon Tanács tagjaként, végül a Tanács solior seioljaként (ami katonai vezetőt jelent). Azóta már jó sok idő eltelt, de az amazonklánban eltöltött játékok az egyik legkedvesebb emlékemként maradtak meg és természetesen a kártyajátékból se hiányozhattak Ayra követői. Egy egész kellemes kupacnyi amazont készítettem el, rögtön a Solior elkészülte után, fellelkesülve, hogy a kártyajáték alappaklijából már előállhasson egy leendő ütős amazon pakli.

//Az ötletekért, a játékért és a csodálatos közös múltunkért ezúton is nagy-nagy "Köszi!!!" Galaxinának, Laetitiának és Nittának! O: )//

Kezdve természetesen seiol Helenával, akihez el kellett készítenem egy hős-sablont is. Való igaz, ezt én se tartom annyira pofásnak, mint a teremtmény-sablont, s talán idővel módosítani is fogok rajta. De mindenképpen szeretném, ha lennének rajta szép kelta díszek, meg zöld szín.

Helenával már egész komoly gyűjteményt kezdtem el megalkotni a középső szegélyen található kis ikonokból. Ezek természetesen a lapok típusát jelölik és készül hozzá jelmagyarázat is. Naná, hogy a Mítosz kártyajáték ihlette a dolgot, de hát említettem már, hogy innen-onnan zsebeltem be az ötletmorzsákat.

Az Amazon kalandor, Amazon mágus és Amazon tűzmágus lapok csak a többi amazon után készültek el, mintegy négy nappal ezelőtt, de ezeket is ide sorolom. Teremtmények tekintetében nem valószínű, hogy az alappakli tartalmaz majd több amazont, legalábbis ami a teremtményeket illeti. A hősök között mindenképpen szeretném megjeleníteni Lastandát,  valamint néhány amazon karaktert (így például Laetitiát, aki a klán vezetője volt sok ideig).

Az első négy teremtmény lap eredete a TK-ban az amazonklán "rangjai" (gyakorlatilag alkasztjai) voltak. A négy alkaszt (kardforgató harcos, lovas harcos, íjász, papnő (seiol)) lett a Solior utána első négy amazon teremtmény. A H'Yarell már a saját kreálmányom az amazon világba: ők a Tanács bírái, akik a vitás kérdésekben döntenek, egyfajta jósnői minőségben. De akár az ókor jósnői, a H'Yarellek se feltétlenül rendelkeznek valódi jósképességekkel. (Az amazon világ egyik sajátossága, hogy bár egy fantasy világ részeként jelennek meg, igen elenyésző a valódi varázshasználók száma, inkább politikusok, harcosok, intrikusok és mesteri terapeuták, akik még azt is bemesélik neked, hogy igen, valóban leprássá változtattak.) így a H'Yarellek is sokkal inkább intrikusok, akik igen komoly befolyással bírnak és nem ritkán alkalmaznak sötét módszereket saját "jóslataik" beváltására.




































Az újonnan elkészült amazon lapok:



















Az Amazon mágus képességeit csak azért hagytam üresen, mert szerettem volna, ha van az amazonok között olyan varázshasználó lap, ami olcsó és nem rendelkezik extrákkal. (Egyébként mostanában próbálok olyan egyszerű lapokat kitalálni, amiknek nincsenek extráik, olcsók, de csatában hasznosak lehetnek.)

Jah, egyébként amikor azt írtam a lovasnál, hogy "áthelyezheted egy másik sorba", még fogalmam se volt, mit jelent a "másik sor" a csatánál. Mára már kezd körvonalazódni a csaták rendszere, ami valószínű jóval bonyolultabb lesz a többség tűréshatáránál. Személy szerint nekem a Mítosz harcrendszere a legszimpatikusabb, volt is egy próbálkozásom, ami a kártyákat átalakította erre a formátumra (minden kártyának csak szintje volt és nem volt külön támadási vagy védekezési szint), de egy laikus ismerősöm tanácsára visszaállítottam a régi rendet, mert az mennyivel jobban néz már ki, hogy ott van alul a két szám. És tényleg, pofás, nem?

Az amazonok (és Ayra) világához kapcsolódóan még készült három lap. Rögtön az elsők között a Staccati, ami az amazon vallásban (ezt még Laetitia alkotta) egyedszellemeket jelöl, akik a természet lakói. Ehhez jó sok ideig keresgéltem, hogy mi legyen a "szellem" jelképe, pirospontot érdemel az, aki rájön, hogy honnan származik az ikon. Ayra hírnöke semmilyen konkrét előzménnyel nem rendelkezik, csak megtetszett a grafika, amit be akartam illeszteni. Annál komolyabb viszont Errol, aki a Thrillion Kincsei első háziállatai között van: egy nagyjából kutya méretű vörössárkány-fiók. (Később kiderül róla, hogy valójában nem is vörös, hanem fekete, ahogy a pikkelyei felnőttkorára elszíneződnek.) Errol ikonikus figurája volt az amazonklánnak, mindenhová magával kísérte a kis Helenát, aki pedig mindenhová elcipelte és mindenbe bevonta. ("És akkor mindenki boldog lesz, és Tia néni és Morgan néni és én is ésésés Errol is!" - hangzott a kezdetek kezdetén az első "ésésés", ami később szállóigévé nőtte ki magát.) Errollal pedig elkészült az első nevesített teremtmény (ilyenekből egyszerre legfeljebb egy lehet játékban), szép aranybetűkkel és usgyi, Helenát is ilyenre varázsoltam, ha már.

1 komment

Címkék: játék kártya amazon thrillion társasjáték kártyajáték fekete virágok dark roses thrillion kincsei

A bejegyzés trackback címe:

https://darkroses.blog.hu/api/trackback/id/tr78473682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gala 2014.01.08. 16:30:32

Ohó, mit találtam! :) Egy seiol Helena! :)
Elvileg küldtem üzenetet, de ha jól látom, e-mailt küld a rendszer, úgyhogy nem tudom, megkapod/megkaptad-e. Talán ez hamarabb eljut hozzád... ^^'
Szóval Galaxina és BirGer üdvözöl, és kérdi, mi van veled mostanság? ;)
süti beállítások módosítása