
A hősök számbeli növekedésével persze egyre több új ikon is megjelent, Eboshi pedig már párbajozni is tud, hát tudja a fene, hogy az pontosan mi lesz majd. (Akkoriban még nagy Mítosz-rajongó voltam egyébként, de lehet, hogy a párbaj opciót később lazán kitörlöm a lehetőségek közül.)
Az igény persze egyre nagyobb, hogy azok a bizonyos "intrika" és "manőver" lapok is elkészüljenek, de először szerettem volna eljutni legalább 60-70 teremtményig és 20-30 hősig. (A dolog nem olyan reménytelen, jelen pillanatban 42 teremtménynél tartok, igaz, hősből még csak nyolc készült el.)
Ami Angelt illeti, ott volt egy kis gondom a képválasztással, ugyanis abban a netes szerepjátékban (Star Wars - Az Erő Alkonya), amiben őt alakítottam, Angel képe éppen Nauszika képe volt. Ezért választottam végül egy Winona Rider képet, aki alapján el tudtam képzelni a karaktert.
Angel esetében még megvannak a színes tulajdonságcímkék, amik még a játék eredeti (képmentes) verziójából maradtak meg. A zöld szín jelölte a folyamatosan működő tulajdonságokat, a fekete az elforgatással járó (körönként egyszer használható) képességeket, a piros pedig a hátrányokat. A dologról hamar áttértem a Mítoszos ikonos formátumra. Egyrészt, mert szebb, másrészt, mert... igazából másrészt is azért, mert szebb.




