HTML

Fekete Virágok CCG

Először unaloműzésnek indult, aztán hát - miért is ne? -, gondoltam megosztom másokkal is ezt a blogot. Egy gyűjtögetős kártyajátékot alkotok, kártyákat fabrikálok össze, aztán előbb-utóbb a szabályok is formát öntenek, a folyamatba pedig ezennel (tatamm) beengedem a nagyérdeműt is. Szigorúan építő jellegű kritikákért, mivelhogy semmi profizmus nincs itt kérem, csak Paint Shop Pro, meg a netről leszedegetett képek.

Friss topikok

  • Gala: Ohó, mit találtam! :) Egy seiol Helena! :) Elvileg küldtem üzenetet, de ha jól látom, e-mailt küld... (2014.01.08. 16:30) Amazonok

Linkblog

Archívum

Hősök

2008.05.17. 20:28 Sixy

Helena után egyből belelkesültem az új hős-sablonon és gyorsan el is készítettem a kedvenc anime-hőseim, valamint egy Star Wars szerepjáték karakterem lapját. Még jó, hogy nem köt semmiféle világleírás, történetszövedék, ami miatt erőltetni kéne itt az illeszkedést. Már akkor is alig vártam, hogy a tesztjátékban összecsapjunk egy technokrata paklit Gendóval és Angellel az élen egy természetpakli ellen, Nauszikával és Mononokével.

A hősök számbeli növekedésével persze egyre több új ikon is megjelent, Eboshi pedig már párbajozni is tud, hát tudja a fene, hogy az pontosan mi lesz majd. (Akkoriban még nagy Mítosz-rajongó voltam egyébként, de lehet, hogy a párbaj opciót később lazán kitörlöm a lehetőségek közül.)

Az igény persze egyre nagyobb, hogy azok a bizonyos "intrika" és "manőver" lapok is elkészüljenek, de először szerettem volna eljutni legalább 60-70 teremtményig és 20-30 hősig. (A dolog nem olyan reménytelen, jelen pillanatban 42 teremtménynél tartok, igaz, hősből még csak nyolc készült el.)

Ami Angelt illeti, ott volt egy kis gondom a képválasztással, ugyanis abban a netes szerepjátékban (Star Wars - Az Erő Alkonya), amiben őt alakítottam, Angel képe éppen Nauszika képe volt. Ezért választottam végül egy Winona Rider képet, aki alapján el tudtam képzelni a karaktert.

Angel esetében még megvannak a színes tulajdonságcímkék, amik még a játék eredeti (képmentes) verziójából maradtak meg. A zöld szín jelölte a folyamatosan működő tulajdonságokat, a fekete az elforgatással járó (körönként egyszer használható) képességeket, a piros pedig a hátrányokat. A dologról hamar áttértem a Mítoszos ikonos formátumra. Egyrészt, mert szebb, másrészt, mert... igazából másrészt is azért, mert szebb.

Szólj hozzá!

Címkék: játék kártya társasjáték kártyajáték fekete virágok dark roses

A bejegyzés trackback címe:

https://darkroses.blog.hu/api/trackback/id/tr84474465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása