HTML

Fekete Virágok CCG

Először unaloműzésnek indult, aztán hát - miért is ne? -, gondoltam megosztom másokkal is ezt a blogot. Egy gyűjtögetős kártyajátékot alkotok, kártyákat fabrikálok össze, aztán előbb-utóbb a szabályok is formát öntenek, a folyamatba pedig ezennel (tatamm) beengedem a nagyérdeműt is. Szigorúan építő jellegű kritikákért, mivelhogy semmi profizmus nincs itt kérem, csak Paint Shop Pro, meg a netről leszedegetett képek.

Friss topikok

  • Gala: Ohó, mit találtam! :) Egy seiol Helena! :) Elvileg küldtem üzenetet, de ha jól látom, e-mailt küld... (2014.01.08. 16:30) Amazonok

Linkblog

Archívum

Helyszínek

2008.05.18. 19:52 Sixy

Bár a szabályok még gyerekcipőben járnak, halvány elképzelésem a játék menetéről már van. Igazából ötvözni szeretném a M.A.G.U.S. kártyajáték és a HKK rendszerét. Ennek persze semmi köze az egyszerűséghez. Csupán gyermeki rajongás köt a HKK-féle "beütök a Borcsfarkú Csömörsszel 5-öt"-feelinghez és a M* toronyfoglaló rendszeréhez.

A rendszer lényege, hogy minden játékosnak van egy főhadiszállása, melynek (a kártyán írottaktól függetlenül) kezdetben 20 védelmi szintje van. A játékos ezen helyszínen kívül játékba hozhat újabb helyszíneket (ezek számbeli értékét lehet, hogy korlátozni fogom), melyek újabb rétegekként védik a főhadiszállást, védelmi szintjük pedig a helyszínlapon is megadott értéknek felel meg.

A játék célja még kérdéses: a HKK-féle pusztító vagy a Mítosz-féle építő út felé mozdulhat el, ez utóbbi érdekében meg is jelentek a hatalompontokat jelképező szimbólumok a helyszínlapok jobboldalán. Az is lehet, hogy mindkét utat nyitva hagyom a szabályokban.

A helyszínlapok működésének elvét még a játék előző verziójából vettem át. Ahhoz, hogy egy adott helyszín kifejtse hatását, bizonyos feltételeknek teljesülnie kell. Az eredeti verzióban az egyes helyszínlapok gondoskodtak a nyersanyagtermelésről is - elképzelhető, hogy ezt a funkciójukat is megjelenítem majd valahogyan a játékban. (Például a helyszínlapok egy-egy extra nyersanyagot termelnek - amennyiben aktívak.)

Egyelőre hat helyszín készült el, a legelső Minas Tirith volt, de csak azért, mert két óra sablonanyag-keresgélés után a gyűrűkurás képek mellett döntöttem és ezen fellelkesülve gyorsan össze is akartam szedni egy témába illőt. Ezután készült el Vasváros (Eboshi úrnő már készen volt) és Szélvölgye. Vasváros esetén még látható a korábban említett színes szöveg, ezt hamarosan végleg kiirtom a lapok közül. : ) Végül elkészült a Börzsöny és Karlovy Vary is, ezzel megteremtve a játékban azt a vonalat, amit leginkább személyesnek nevezhetünk. Naná, amikor regényt ír az ember, abban is a haverjai meg ő játsszák a főszerepet, miért pont egy kártyajátékban hagynám ki ezt a remek lehetőséget? A leendő Korongvilág-pakli megalapozásához pedig elkészült az első ebbe a világba vágó lap - Ankh-Morpork is, tisztelettel adózva a város ama nemes tulajdonságának, hogy a hódító hadseregek az ostrom kezdetét követő napon különös emlékfoszlányokkal, értéktelennek tűnő lepedőkkel és szuvenírekkel, másnaposan találják magukat pénzüktől megfosztva többezer mérföldre a várostól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkroses.blog.hu/api/trackback/id/tr11475761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása